Vervolg Ziektekostenverzekering ellende

Ik heb net mijn eigen verzekering gebeld, om te zeggen dat ik over wil stappen, naar ‘n goedkopere verzekering, ja Mevrouw dat kan niet meer. Ik zei ja, de verzekering, PNO zei tegen mij dat ik dat in Januari nog in orde kon maken, en dat zij mijn verzekering dan op zouden zeggen, maar nu zij mij niet willen hebben, omdat ik te duur ben, heb ik bij de DSW 3 dagen geleden ‘n verzekering afgesloten voor 126 euro per maand ipv 170 euro- Aevitea. Wat ik niet kan betalen. Maar DSW zegt mijn oude verzekering niet op, dus zit ik nu met 2 verzekeringen, die ik helemaal niet kan betalen. Ja maar Mevrouw, dat had dan voor 1 januari moeten gebeuren, ik zei, Ja meneer, maar PNO had toen nog geen antwoord, dus heb ik nu ‘n groot probleem. Nou hij wist niet of ik nog wel weg kan bij Aevitae, dus mag vanavond mijn hele relaas nog ‘n keer in ‘n email sturen, naar mijn huidige verzekering, en ik heb ook DSW gebeld, om te vertellen wat er aan de hand is, dat ik daar WEL van af kan, als ik niet weg kan pffffffff

Markt werking, F*ckin Marktwerking, wie heeft hier baat bij, en over wiens rug gaat het nou hier?
Wij , de patiënten hebben hier niets dan last van ipv benefit. Wanneer gaan wij onze stem laten horen,
en de straat op om te zeggen dat we dit niet meer pikken?

Tot zover.

Fijne avond allen, wordt vervolgd.

DSW heeft net gebeld, en gezegd dat zij mijn verzekering hebben opgezegd, dus dat ik wel weg kan bij Aevitea, pffff nou ik ga er alsnog ‘n mail uitgooien naar de Aevitea, dat ik geswitchd ben naar ! En dan hopelijk zit ik nu voor ‘n lagere prijs maandelijks, op m’n plek, helaas met de helft fysio… maargoed, cest la vie

Marjon

9c819efa7dbe9e0235e429aa94ccab01

Leave a Reply

