Laten we het even over de dood hebben, Let’s talk about death

Destiny believe beauty dreams

Laten we het over de dood hebben,

waarom? Omdat het mij aangaat

en jou, en ook jou,…

Jou niet? En jou ook niet..?

Is het net zo’n ver van jouw bed

show, als het is voor je buurvrouw?

Het kan jou niet deren, want

het ligt ergens oeverloos te liggen

en nee , niet op de loer, zeker niet

op de loer nee,

maar ergens,..

ligt ‘t te liggen, stof te happen wellicht

en wat dan nog, wat is dat nou helemaal

de dood

één groot zwart gat waarin we zullen

verdwijnen ooit

is er ‘n life after, of ‘n hemel zoals er

ooit door iemand opgeschreven is

in welk boek ook al weer

de dood

de dood is ver van mijn bed

alhoewel, niemand heeft een einddatum

meegekregen,

da’s één grote verrassing

ja als je oud bent ja,

dan is ‘t logisch

dat ‘ie aan kan komen

maar nu?

Geen haar op mijn hoofd,

die er aan denkt

toch?

Geef mijn portie maar aan fikkie,

of wie dan ook, want het zal mijn tijd

wel duren, en hoeveel tijd dat dan is?
Dat zullen we nooit weten, tot dat de

dag der oordeels daar is

dan groet ik ‘n ieder die ik echt lief heb gehad

voor een allerlaatste maal

tot dan

heb ik het leven lief

Proost

let it go and let it B

Let’s talk about death,

why? Because it concerns me

and you, and you …

You not? And you do not ..?

Is it just as far from your bed

as it is for your neighbor?

It can’t harm you, because

it lies somewhere endless

not lurking, especially

lurking no,

but somewhere ..

i​​t lies, gasping substance

so what, what the hell is death

one big black hole in which we will

disappear forever

is there’s a life after, or is there heaven

like someone wrote about

in some book

death

death is far from my bed

although, no one has a deadline

inherited,

that’s one big surprise

yes if you’re old, yes,

then it’s logical

that it can arrive

but now?

Not in my book

I am not thinking about it

right?

Give my portion but on fido,

or anyone else, when it is my time

it will be my time and how long it is still?

We’ll never know, until the

Day of reckoning is there

I will greet each and everyone I’ve really loved

for one last time

until then

I live life till the fullest

Cheers

love is life

Leave a Reply

