En dan word ik wakker…

23a-1738

En dan word ik wakker met deze foto, dankzij facebook, en dan denk ik,…

1 jaar geleden, zo vreselijk verliefd, allebei, duidelijk zichtbaar, hoe mooi kan ’t leven zijn ? Natuurlijk waren de omstandigheden niet ideaal, maar ’t overkomt je, en als ik ga, ga ik voor 100%, en daar ging ik, opende mijn huis, en mijn hart, en hij was welkom, na 15 lange jaren, was hij zo ontzettend welkom.

Er was zoveel om van te genieten, ook al was er veel verdriet. Ook daar was ruimte voor, en hij kwam los, en begon eindelijk te praten, praten over dingen waar hij nog nooit over had gepraat. Er was ruimte, en gezelligheid, heel veel plezier. Tripjes, vaak op stap. Gesprekken gevoerd, samen in therapie geweest, dingen aangegaan, uitgezocht. Puzzelstukken die op z’n plek vielen,

na al die jaren voor hem. Ik was blij, blij wat ik voor hem betekenen kon.

 

Uiteraard was ’t ook ongemakkelijk, naar zijn kinderen toe, maar ook dat ging hij aan, en stapje voor stapje deden we wat dachten dat goed was. Gelachen heel veel gelachen, en gezien, gereisd, pannen gehad, vrienden bezocht, familie bezocht, opgepast op de tweeling, gekaart. Zoveel moois,…

 

Dat daar dan toch een eind aan zou kunnen komen, had ik nooit gedacht. Zo van de een op de andere dag wordt er gezegd dat je gebruikt bent, dat ’t allemaal niet echt was, wie is die man die die dingen zegt? Dat kan niet dezelfde persoon zijn die ik zo liefhad. Voor wie ik 2 handen in ’t vuur heb gestoken. Niet wetende dat hij loog, wat hij ook toegaf, dit altijd te zullen blijven doen.

 

Sindsdien is mijn hart gebroken. En heb na 1 jaar intensief samen te zijn geweest geen woord meer vernomen. Doodse stilte,… en dan wakker worden met deze fijne herinnering, een oprechte foto waar het geluk van afstraalt

Steekt het des te meer..

 

Facebook bedankt !

 

M

someday everything makes perfect sence

if it's ment to B

never push a loyal person to the point where

2 thoughts on “En dan word ik wakker…

  1. Myra

    Ach lieve Marjon, wat naar! Ik vroeg me al af waar hij gebleven was…. Ik gunde je het zo 😘

    Reply

Leave a Reply

