Geraakt door ‘n blog op twitter

Op twitter lees ik ’n blog :

DE MAN DIE MET Z’N POTEN AAN ME HAD GEZETEN

Vol herkenning lees ik haar stuk. Zij kwam voor ’n interview, terwijl iemand uit ’n vaag verleden haar op FB aansprak. Hij die alle grenzen had overschreden.

Het is zo herkenbaar wat ik lees. Ik zelf was net weer alleen, alleenstaande moeder, op dat moment, en een kennis zou mij komen helpen met ’t opknappen van mijn etage. Een nieuwe start, een nieuw begin, na fout gelopen huwelijk nummero 2, alleen nu was ik moeder. Moeder van ’n klein mannetje. Hoe fijn was ’t dat ik kon rekenen, op deze kennis, ook vader van 2 zonen. Ik kende hem via mijn ex, een collega, met wie we uitjes hebben gemaakt, we kwamen bij elkaar over de vloer, verjaardagen, onze kinderen waren bevriend.

Geen vuiltje aan de lucht, zou je denken. Tot dat op ’n x hij tegen mijn zin in seks met mij had. Ik had nee gezegd, ik heb wel 100 x nee gezegd, maar ’t gebeurde gewoon. Wat een ongelofelijke lul was hij. En ik, wat voor trut was ik geweest, dat ik dit had laten gebeuren. Ik ben daarna nog 1x bij hun thuis geweest, en toen zei zijn vrouw tegen mij, dat ik haar beste vriendin was…

Ik schaamde me dood, en hij zat in de woonkamer nog toespelingen te maken ook. De klootzak. Ik ben nooit meer terug geweest. Nooit meer contact gezocht, totdat hij in mijn nieuwe huis mij kwam stalken, of we het niet nogmaals konden doen, zijn vrouw was toch in haar thuisland. Ik voelde mij bedreigd, bedreigd in mijn eigen huis. Ik heb hiervan aangifte willen doen, en ben naar ’t politiebureau geweest, daar zeiden ze ‘ hij doet toch niks? ‘ Ik zei ‘ dus jullie doen alleen wat, wanneer hij wat doet?’ En daarmee moest ik het doen.

Eigenlijk durfde ik niet meer naar huis, in de angst dat hij daar weer zou staan.

Maar toch moest ik. Na ’n week of wat is ’t opgehouden, gelukkig. Maar dit hem vergeven zal ik hem nooit.

Eigenlijk zat dit verhaal goed weggestopt, want waar is ’t goed voor om dit aan te raken? Wellicht voor al die meiden & dames, die hier ook mee te maken hebben, of hebben gehad. Jullie staan niet alleen. Geen enkele aanleiding is er om tegen iemand’s wil in seks met je te hebben. Nee = nee

Heb je hier problemen mee? Zoek dan hulp. Praat er over. Blijf er niet mee zitten.

Marjon

 

~ Sex is not the answer. Sex is the question. “Yes” is the answer. ~Swami X ~

 

Leave a Reply

